RSS

Sunt...



Sunt frumoasa pentru ca
nu te saturi sa-mi privesti chipul.
Sunt frumoasa pentru ca mangaierea ta
e gestul sublim izvorat din inima.
Sunt frumoasa pentru ca ochii tai
stralucesc atunci cand imi reflecta imaginea.
Sunt frumoasa pentru ca doar sarutul meu
te-a facut sa te indragostesti.
Sunt frumoasa pentru ca doar cu un suras
aduc soarele in dimineata ta.
Sunt frumoasa pentru ca stiu
cat iti place sa te joci cu parul meu.
Sunt frumoasa pentru ca doar auzindu-ma
te linistesti si poti sa dormi.
Sunt frumoasa pentru ca aroma pielii mele
este vie in memoria ta,dintotdeauna.
Sunt frumoasa pentru ca mereu
ma vezi in felul asta.
Da!Sunt frumoasa,dar pentru ca
TU MA IUBESTI.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comentarii:

Stefan Catalin spunea...

Si mai esti frumoasa pentru ca sti sa scri frumos.

7 Pebbles spunea...

Sunt.Pentru ca ma cititi.

Trimiteți un comentariu